Categorie: Marketing / Date: 2 years ago / Views: 688 / Author: Fjodor DopArt

De vervelendste trends van 2015

Dat doen we niet meer

Wij speuren dagelijks het internet af naar nieuws dat de moeite waard is om te delen.

Hierbij kwamen we in 2015 weer voorbij een hoop totale onzin. Vandaar deze post over trends die we in 2016 niet meer hopen te zien:

Clickbait in je social media feed.

Clickbait voorbeelden

Een pakkende titel en foto is prima, maar het moet klaar zijn met onzinnige titels en beloftes voor niet-relevante artikelen en pagina's.

> Suicidal Sneakers

death defying sneakershots

We kennen ze allemaal, die verschrikkelijke sneakershots waarvoor mensen letterlijk hun leven wagen. Mede deze foto's zorgden er voor dat zwemmen met haaien dit jaar veel minder levens heeft gekost dan het maken van selfies.

Blinde hype-aankopen

H&M X Balmain

We houden allemaal van toffe kleding, gadgets en games. Maar blijf nadenken. H&M X Balmain was geen "designerkleding voor een H&M prijsje", zoals de designer projecten bij H&M oorspronkelijk waren bedoeld. Inmiddels heeft het meer weg van "H&M kwaliteit voor haute-couture prijzen".

Ook de prijzen van de Yeezy schoenen en collecties rijzen de pan uit. Vind jij 3.500$ voor een jas normaal?

Dus in het kort, denk na voor je de trend volgt!


Zoekwoorden: Trends, 2016, Sneakershots, Hype, Marketing

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

Lekker winkelen zonder zorgen - Gratis verzending en retour

Comments:

comments powered by Disqus